Loading...
CONTABILITATE 2017-11-06T21:56:34+00:00
  • Procesarea cronologica a articolelor contabile pe baza documentelor primare furnizate de client
  • Elaborarea balantelor contabile, bazata pe documentele existente, in concordanta cu cerintele legale
  • Intocmirea registrelor obligatorii (Registrul Jurnal, Registrul Inventar si Registrul Carte Mare)
  • Intocmirea registrelor de contabilitate TVA, in concordanta cu cerintele legale
  • Calcularea impozitului pe profit / venit
  • Tinerea Registrului de Mijloace Fixe si amortizarea bunurilor
  • Tinerea evidentei gestiunilor organizate la client
  • Intocmirea bilantului contabil semestrial si anual
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele
  • Consolidarea balantelor de verificare pentru grupuri de societati si transpunerea lor in bilant
  • Transpunerea balantei de verificare in pachete de raportari internationale, prezentate de client
  • Organizarea administrarii contabilitatii costurilor pentru conditii specifice